Torsdag

Imorse fick jag kuta till bussen.. jag kom halvvägs till busshållsplatsen.. busschauffören var så snäll att han stannade och lät mig gå på innan hållplatsen.. Det är så dom ska göra.. TACK!!
Väl i skolan så fick vi sluta två timmar tidigare igen, genom att korta ner lunchen lite och kanske någon mindre rast.. så grymt skönt.. men jag har kommit på det att jag nog har kopplat bort hjärnan för det går inte in och går det in någon information så går det ut ungefär lika snabbt.. Det är illa! usch ja måste skaffa jobb snarast!!
Lite senare gick jag till kyrkan.. skönt att röra på sig. Vi repade inför söndagen och det kändes bra men vi blev alla mer eller mindre trötta mot slutet.. Sen gick jag ytterligare någon km till mamma och pappa för att hämta bilen.. Jag var rädd för att möta en älg om man säger så! (det gick nämligen förbi en älg utanför kyrkan igår!!!)
Nu är det dags för mig att sova..
god natt
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback