Sundsvik!

Sitter i min soffa och dricker en god kopp varm choklad..
Är trött och frusen.. Lägerekot var såååå bra! Kul att träffa alla igen och framför allt ute på sundsvik.
Vi åt, hade en gudstjänst och tyst disco.. Vilket innebär att alla har trådlösa lurar med musik, fanns två kanaler så alla lyssnade inte på samma musik. Det var party, gött att få röra på kroppen och bara ösa.
När klockan var 3 tyckte jag det var dags att sova.. sov ensam i ett litet rum temperaturen va på högsta men ändå höll jag på att frysa ihjäl.. Det var verkligen SVIIINKALLT!  När jag vaknade imorse 7.45 av att någon slog i kastrull lock var det frost ute, men solen sken och havet låg spegelblank.. Efter att tonåringarna åkt hem stannade vi ledare kvar och hjälpte till med förberedelserna inför att stänga gården för säsongen.. Vi kratta och tog bort de nerklippta nyponbuskarna. Kan inte påstå att jag var klädd för arbete, men det gick ju fint ändå..
Kom på att grabbarna hade väldigt svårt för att göra två saker samtidigt. Det var inte EN paus de tog.. och jag fick höra en massa tjat om mäklaryrket (fått dragits med det alla de timmar vi var där). Här försöker jag försvara men till vilken nytta? Tur att jag inte tar åt mig för mycket.. Hack kyckling, det är jag det..  Även fast man fick göra typ allt jobb själv, ;) ,så var det väldigt kul.. vad gör man inte liksom, får avlasta killarna haha.
Är trött nu men skulle gärna vilja göra något.. något kul..
/R

Dennis Simon och Ivar har ett av måååånga kafferep


Kommentarer
Postat av: Simon

Fick du göra allt jobb själv? Vi fördela arbetet mellan oss så att du inte skulle behöva göra allt själv. Visst var det snällt?

2008-10-18 @ 17:56:11
Postat av: Ivar

ni mäklare är ju vana vid att jobba hårt..

2008-10-23 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback