Söndag

14.45 Hämtade sandra
14.53 Hämtade samuel
Hamnade bakom ett båtsläp som körde 30km/h
15.02 hämtade jag syster
Sen var det dags att öva och kolla ljudet i kyrkan. Som vanligt är jag väldigt stressad och orolig innan mötet (när man leder lovsången alltså) så det är inte lätt att va social med mig innan.. Det gick i alla fall bra och jag fattar itne varför man ska behöva stressa upp sig så innan.. Sjöng med Stewen också "låt mina fötter få gå..." riktigt kul!
Sen drog vi hem till mig ett gäng och åt kladdkaka och kollade på hål i väggen och nån serie på 6:an som jag inte kom ihåg vad den hette.. Mycket trevligt var det i alla fall! Mathilda somnade i soffan men hon brukar göra det när hon jobbat ;)
Thanks for everything!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback