Morgon äventyr med Helen

Ligger i soffan och tar det lugnt efter en skön dusch.. Mina stackars fötter värker, dom är inte så vana vid att bli så pass mycket belastade med så mycket spring på en dag.. Det är nog på tiden att dom vänjer sig.. tänk om man nu hade haft någon som suttit vid fotänden och masserat dom också, vilken lyx det hade vart!
Imorse kom Helen och hämtade mig.. vi kom lite sent till jobbet, viket berodde på det sjukt hala väglaget. Jag fick köra från mig till sjukhuset och det var mer eller mindre glashalt. Bilar hade åkt i diket och vi höll på att fara åt pipsvängen. Men vi kom fram hela och även bilen. Väl framme höl vi på att trilla omkull och bryta halvt ihjäl oss, glas halt på parkeringen också.. men vi kom in utan ens en liten skråma. Hade det hänt något hade vi ju inte vart långt ifrån hjälp haha. Imorrn skulle det även bli snö.. Vi får väl se hur det blir..
/R


Kommentarer
Postat av: Debbie Björk

Hej rebecka. Du har blvit utmanad, tss.. brukar ej göra sånthär..men man måste ju någon gång. se på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback