HELG!

Gosch! Har jobbat med Elin nu i två dagar.. Har skrattat så tårarna sprutar, hon är så himla rolig! Säger och agerar precis som hon vill, på ett positivt sätt. Hon lyckas då med alla möjliga konstiga saker haha.. Skrattar fortfarande när jag tänker på några händelser under dagen.
Jag har jobbat själv i köket idag, någon gång måste ju vara den första och det gick kanon.
Vet inte om jag nämnt det tidigare att jag tyckte att läkarna var lite svåra, överlägsna liksom. Men oj vad fel jag har, tack och lov för att jag har fel. För idag pratade några med mig och fick även leenden från några. Gött, go läkarna! Vilken sjukt bra personal det är..!
Hände en liten sak på lunchen. Det springer ju runt byggarbetare på hela avdelningen och när jag skulle värma och äta min mat i personal rummet så var det en yngre kille där som drog sladdar. Jag sätter in maten och försöker få igång micron. hmm inget händer.. jag provar den andra inget händer då heller.. Så jag frågade killen om elen var bruten, men det visste han inget om. Han provade också att få igång den vilket inte gick, men sen såg han att det var en timer kopplad till micron. SMART REBCEKA!!

Ska väl försöka ta mig till ungdomssamlingen, om jag orkar vill säga.. bussen går ganska snart..
/R

Kommentarer
Postat av: elin

haha rebecka vad är det här?!;) jag får skylla på att jag var trött..haha

2008-11-01 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback