En dag av små steg framåt

Satt hemma idag och ringde runt till olika arbetsgivare.. vissa var inte så lätta att få tag på och det gav inte jätte mycket resultat, inte än i alla fall.. men jag försökte ju lite i alla fall.. Jag tycker verkligen inte om att ringa så det är verkligen en träning om man säger så.. (det kan mina elever intyga som jag hade igår när det ringde på lektionen i arbetstelefonen, jag svarade inte haha, men upptäckte sen att den var inlåst på kontoret som jag itne hade nyckel till så det gjorde ju inte mycket)
Har även kollat på lite andra utbildningar.. och kanske jag har hittat rätt denna gång? Men jag har ett år på mig att fundera över det vilket är bra..då gör jag inget förhastat antar jag..
Jag cyklade till kyrkan för att spela lite piano blev dock inte mycket av det eftersom det var församlingsråd i lokalen bredvid, och jag tycker inte om att folk hör när jag spelar..
Sen blev det lyktan för hela slanten, riktigt kul! Vi spelade bl.a. lite flipper.. och jag ska inte skryta om att jag är duktig för då ljuger jag.. men skoj är det!
Nu ska jag gå och sova för imorrn bär det av mot jönköping med häääärliga människor!! =D
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback