Tårta och kalas

Nu är det äntligen helg och imorrn ska jag sova och bara ta det lugnt, det ska bli så skönt..
Idag blev det tårta för 4:e gången på avdeldningen (på tre veckor) och på måndag blir det mer eftersom det är invigning för den utbyggda. Det är tur att man inte tar så stora bitar varje gång haha.

Ikväll har jag vart hemma på kalas för Klara. Min underbara vän som jag inte träffat på tre månader!! Denna underbara tjej fyller 20 nästa vecka så det blev lite firande i förskott. Det har vart otroligt roligt och skön stämning. Det var bara jag sandra och robert och sen hennes föräldrar och småsyskon. Det har vart väldigt mycket skratt och rliga historier om klara och hennes familj från när de var yngre och galna saker som hänt under åren. Tack för en toppen kväll!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback