Sunday

Förlåt mig! nu har jag inte skrivit på två dagar.. lite tråkigt men har inte riktigt vart hemma så jag har kunnat skriva..
Idag har jag vart på farsdags middag hemma hos föräldrarna tillsammans med mina morföräldrar.. Väldigt mysigt, och det blev vissa konstiga samtal också, haha preventivmedel liksom hur ofta kommer sånt samtal upp kring en bit tårta? jaja sen bar det av mot kyrkan jag skulle ju ha lovsången men jag kunde inte vara med att sjunga så lämnade ansvaret till tobbe som han skötte fint.. Jag har vart så hes ända sen vi övade i torsdags kväll jag har låtit och låter fortfarande som en kråka eller en pojke i målbrottet..
Nu ska jag strax ta benen och cykeln till Lovisa sen ska vi gå ett gäng på bio.. väääldigt spontant men kul.. kommer säkert va trött imorrn bara.. oops, synd att inte Elin jobbar imorrn annars hade jobbet gått galant eftersom man har så sjukt kul när hon jobbar.. man har aldrig tråkigt en sekund när den tjejen är med...
/R

Kommentarer
Postat av: Debban

Hej igen. ja rätt lång tmen jaghoppas på det du säger hehe att det går fort. haha alltid redo. Oj da det var onödigt att kyna ner sig på det sättet.. Aa det vet man ju att du är bra på, attan också att man inte kan få göra det man gillar. Låter som att du behöver vila ut dig ett tag..¨;), Gjort i helgen da? vart med killen? Kram

Postat av: Nina

Jag har för mig att jag har läst smuts. Men är inte 100. Är så dålig på att komma ihång namn och titlar hehe. Som du skrev så är det hemska böcker så jag läser inte sånna så ofta.

2008-11-10 @ 09:51:15
URL: http://ninaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback