Söndag

Hjälp vad jag är trött! hade gärna velat va hemma och sova men jag vill till kyrkan. Vår gamla pastor ska predika som flyttade till stockholm för några år sedan, och jag vill itne missa det. Var i pingst imorse och hörde robert predika. Riktigt bra, personligt och det berörde. mycket tänkvärt..
Jag håller nog på att bli sjuk också, usch jag vill inte. Har ju bara vart på jobbet en vecka och de tär pinsamt att sjukskriva sig redan! sen är det väldigt mycket som händer i veckan vilket betyder att jag itne har tid att bli sjuk.. Får se hur jag känner imorgon bitti..
/R

Kommentarer
Postat av: Debban

hejsan, förkyldt. jaha oj.. var det fel utbildning?? Å va kul o jobba på näl.. Jag mår bra, lite stressad mycket i skolan. Skall ha pedagogik 15 poäng, så det blir intensivt. Kram Ps. krya på dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback