Question

Hmm det känns som om det enda jag skriver om är tårta. Men jag kan ju meddela att ídag var det sjätte gången på mina tre veckor som vi fick fårta på jobbet.. Gott gott, tur att man inte tar så stora bitar.. haha..
Jag sov hemma hos mina föräldrar i natt. Detva skönt, men jag fick aldig träffa dom. Jag kom hem sent och åkte tidigt. Gulliga som dom är hade de bäddat åt mig på bäddsoffan.. TACK!!
Helen och jag pratade om vilka dåliga odds det är inom vården. Det är ju bara kvinnor som jobbar!! Läkarna är väl kanske i största del killar.. men dom är ju inte i min ålder direkt.. och skulle det va något tänkbart så är dom antagligen gifta (så är det ju alltid). Så det jag undrar, eller jag och helen. Varför jobbar inte fler killar i vården som undersköterskor/sköterskor?? Något bra svar?
Jaja nu måste jag rusa till bussen.. Dags för tonår och underhålla tonåringarna..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback