stress

Vaknade av att det plingade på dörren imorse.. 8.10!
Det var pappa, han sa att huvudnäs ringt honom 2 gånger.. (mig hade de ringt 3 gånger) Det var tydligen kris så jag skulle ringa så fort som möjligt. Dom trodde att jag hade sovit hos föräldrarna inatt...
Dom ringde upp igen.. det blev jobb trots att denna dagen va full i saker som jag var tvungen att göra.. så jobbade till 15.40 var hur trött som helst efter att ha fightats med högljudda tonåringar.. hem och sätta igång med städningen.. och snart bär det av till Lennart för att planera.. sen handla mat.. Det hanns inte med något matteplugg idag.. läste lite lite på lärarrummet när jag hade rast men inte mycket mer än så..
stress stress stress
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback