fått lite gjort

Veckan har börjat för mig, oftast börjar dem för mig på tisdagar eftersom måndagar är ledigt i kyrkan.
Jag började med en promenad, 5 km. Det var kallt och jag hade bara på mig sandaler! Men det var skönt kände att jag kom igång =)
Jag har faktiskt gjort mer än vanligt idag än vad jag gjort tidigare dagar i kyrkan. Jag har skrivit månadsrapport och läst. duktigt värre.. det beror nog bara på att Klara inte är här idag så jag får sitta själv på kontoret.. vilket är gaanska så tråkigt.
Har lunchat med helen precis, innan hon sprang iväg på BBC. Det var gott!
Och nu väntar jag på att mamma ska komma så ska vi ut och köpa bikini! snart badsäsong ju.
Kanske hinner skriva aktivitetsrapporten innan...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback