Lördag

åhh jag vaknade 12.20 idag.. pappa hade ringt 4 gånger "Just ja han skulle ha bilen till stugan". Ringde med en gång och åkte strax efter hem till mor och far. Jag följde med pappa och syster till stugan, jag satt och läste i kylan medan pappa och eleonor klippte gräset och grejade.. (Det var pappas förslag!).
Sen åkte vi till Hennrikson. Emil är ute och tågluffar med eleonor ville gärna hälsa på sina kära pojkvänns föräldrar. De hade barnfritt, hehe. ingen av deras söner var hemma alla va ute och reste. Vi fick fika och satt och pratade en stund. det var riktigt trevligt. Farföräldrarna kom dit också, de är så sannslöst roliga! sitter och pikar varandra, och de har glimten i ögat hela tiden.
Nu har vi suttit och kollat på Sverige-Spanien. sicken dålig match om man får säga så. spanien hade ju bollen i stort sett hela tiden. Nej nu är det bäst att Sverige gör bra ifrån sig mot Ryssland!
Det kommer strax en regnskur skulel jag tro, efter det ska jag hem och läsa i min bra bok!
/R

Så sjukt bra bok! och när man köper den går 1kr/bok till arbete mot barnsexhandel. Ett bra tips, pengarna går ju till något bra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback