Dröm

Jag drömde att jag var i Rumänien i natt... Det var några från förra klassen med men även lite nytt folk.
Jag skulle vilja åka dit igen.. nu känner jag verkligen att jag saknar det..
och jag kommer saknar kyrkan så sjutk mycket.. Jag kommer ju fortfarande vara med och i kyrkan och vara aktiv med vissa aktiviteter. Men det kommer inte bli som förut då man satt på kontoret med Klara, man skrattade och pratade, man kommer inte göra fika och ha det gott med pastorerna på det sättet som tidigare och inte helelr den mysiga stunden med pensionärerna på torsdagar.. Jag kommer sakna det....
/R

Kommentarer
Postat av: Helena

RUMÄNIEN!!!!! :D dit vill vi tillbaka..

ja eller hur kommer man sakna det... det känns konstigt men också ganska skönt!

Det var najs att träffa dig idag!

PUSSS!

2008-06-28 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback