Årets första dopp!

Idag har jag vart på Huvudnäs hela dagen. Min sista dag där som kamratstödjare (hade även en lektion). Det var väldigt roligt, har skrattat, dissat och blivit dissad en heel del om man säger så. Det är ju inget som hör till ovanligheterna. Sen Åkte jag och Alfrida till skräckland och fikade och vi tog även årets första dopp! Jag tyckte hon var galen när hon sa att vi kanske kunde bada men det tog inte så lång tid innan jag var i (annars tar det en evighet). Men det var skönt i vattnet!!
Sen åkte vi till restadgård och lyssnade bland annat på Alfridas kusin som skulle spela.. bakom oss satt ett helt gäng med good looking "bad guys". Now we talking.. som jag uttryckt mig idag se men inte röra haha!
Vi cyklade till hemköp och köpte melon och fil vidare till hemakväll och hyrde en film. Salva kom över och joinade oss. Det var en riktigt bra film! vi va sugna på "tjejfilm" haha en var riktigt rolig!
/R
Jag och min kära vän Alfrida
Den sköna filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback