Hönö med Ems!!

Åh jag blir så himla arg! Jag hade skrivit ett långt inlägg så försvann ALLT!
Emelie och jag har i alla fall vart på hönö idag och haft helt underbart!
Vi har lyssat på Soulit och Christoffer Hiding med band, ätit glass och gått på Fotö och hängt med Tobias! helt underbart har det varit. Strålande väder hade vi också.. På fotö var det två små killar (ca 3år) som ville att vi skulle visa magen för dem.. Det gjorde vi INTE! vi tyckte att dom kanske skulle satsa på tjejer i deras egen ålder..
Vi hängde lite med banden efter, eftersom Emelie känner typ halva bandet med Hiding. Det var riktigt trevligt och väldigt trevliga människor =)
I Ale stannade vi sen för att ta en glass (Emelie jag och Tobbe) därspårade det ur lite kan jag ju meddela... vi gjorde en massa grimarser och humorn var på låg nivå.. men ooo så skoj vi hade!! =D
/R
Misslyckade posningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback