Home!

Vilken dag! Har spenderat halva tiden i bilen.. Pappa och jag åkte vägen om Surahammar för att hämta mina och systers nya glasögon! så kul. Men det blev bara ännu bättre... för att komma ut smidigare på E18 åkte vi genom surahammar och förbi min framtida/blivande bostad. Nämligen Surahammar Herrgård!!! jag blev heeelt tokig.. finns inget annat ställe som jag hellre vill bo på.... stor uunderbar vacker natur och ett helt galet stort och snyggt hus/kåk/herrgård!
Pappa och jag kom hem 14.45.. jag tog det lugnt en timma sen åkte jag och jobbade.. nu jobbar jag HEELA helgen. Jag missar fallensdagar!! suck
Men ska försöka ta mig in någon kväll.. det får ta stryk i efter hand.. kommer va galet trött...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback