Bröllop bröllop bröllop!

Städade som en tok idag på morgonen och jag hann precis städa klart så kom Tobias och Lennart.. två av värdarna.. vi väntade in brudparet och den 4:e värden. Vi satt på min balkong och fikade och hade det så trevligt.. gick igenom lite med bröllopet men framför allt umgicks. Sen gjorde vi lite efterarbete efter att brudparet gått och så åkte vi till Trollhättan för att äta mat innan Lennart åkte hem till sitt nya hem i Ängelholm. Killarna bjöd oss faktiskt (gentlemän som de kan visa ibland) ;) Tobias kördeLennart till tåget och sen kom han tillbaka till restaurangen och så tog i oss en promenad längs kanalen i Trollhättan, vackert...
Och nu har jag haft fler gäster ikväll, Familjen med morbror Peter och Elaine som åker tillbaka till england imorrn. Vi satt på balkongen och drack the. Så mysigt. Jag tycker om att ta hem folk. Och jag ska minsann åka till england och hälsa på. Det har jag och familjen sagt sen jag var 12 år, detvar ju 9 år sen! pinsamt....
men nu ska jag sova, upp och jobba tidigt imorrn...
/R
     
Ems                                                             Lennart
  
Tobbe           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback