Besök!

Har haft besök av min familj, morföräldrar och morbror. Bjöd på toast och smoothie.. mm gott gott =)
Jag fick en för tidig present idag igen.. hehe.. En backup!!! såå himla bra! precis vad jag behövde. helt underbart, liten smidig och rå snygg  haha 280 Gb man tackar man tackar =)

Syster min gick vidare igår!! Hon är grymmast, jag säger då bara det.. märks inte att hon är nervös för fem öre och hhon kan sjunga brallerna av dig.. så ni får lyssna på P4 radio väst den 30 Juli 15.00 eller komma till torp köpcentrum...
En annan sak som händer då är min födelsedag.. inte att glömma!
nu blir det snart sovdags....
/R

Kommentarer
Postat av: sandy

ja, hon är verkligen asgrym! :)

kram

2008-07-28 @ 02:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback