Alfrida hjärta Petter!!

Det har varit en helt underbar dag! Alfrida och Petter har gift sig!
Vigseln var underbart bra. JAg börade gråta när Alfrida sjöng en sång till Petter... det var så vackert.. och HON, helt bedårande vacker! Klara, jag, johanna och isabelle dansade en dans innan brudparet gick in. Det var mäktigt, helt underbar låt. Holy God av Brian Doerksen. Festen var väldigt rolig, om man får fråga mig i alla fall. Det var mycket inslag men samtidigt lagom långt. Jag var en av värdarna och var skraj för att prata från scen.. men det gick ju riktigt bra, hade nästan kunnat snackat ännu mer.. men då hade ju itne de andra fått göra något.. haha går ICKE!
Nu är allt jobb slut och har en vecka framför mig som jag bara ska ägna åt att slappa..
Jag är så underbart glad för er skull, ni är så otroligt vackra människor båda två. Önskar er all lycka och välgång och hoppas på att få komma hem till er många gånger. Jag älskar er!
/R
  
Den underbart vackra bruden!            Jag och Emelie stylade av Ingrid dagen till ära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback