what a week

Imorrn är det äntligen dags att få komma ut igen och känna på den härliga vår luften och förhoppningsvis få njuta av lite sol efter att ha vart magsjuk eller matförgiftat.. what ever.. har väl inte haft så jätte roliga dagar.. lugna med en hel del tv, lite läsning och yes, the sims... tråkigt nog verkar itne min dator klara av det helt utan det går liite väl segt vilket får mig att bli lite irriterad..

på tal om irritation! jag vill såå gärna åka till stockholm om två veckor.. men usch vad det är dyrt! har inte vilken student som helst råd med att lägga ut.... tråkigt att det ska behöva vara så tycker jag.. men vad kan man göra åt det? Keep on dreaming..

Funderar på hur ja ska ta mig till Vargön imorrn.. antingen tar jag mina två ben som jag skapats med eller så tar jag mina underbart skapade ben och går till närmsta bankomat och tar bussen istället.. antar väl att jag får se hur det känns imorrn och hur vädret är... annars är det ju skönt att gå...

Guess I have to nana...
so long
Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback