Lycka

Ojoj, nu har jag inte skrivit på några dagar igen! Det är illa.. men det har vart en hektisk helg..
Har jag berättat att det gick fin fint när jag skulle prata? om inte så säger jag det igen. Jag skulle säga några ord från scen i lördags. Dock sa jag FEL! så alla började skratta.. men jag skrattade också och rättade till det. Och det kändes hur bra som helst efter, trots min felsägning. Men det är bara att bjuda på sig. Jag är ändå väldigt stolt..Here I come!
Igår kväll var vi ett gäng i åldrarna 15-30 som tittade på Skönheten och Odjuret, ja den tecknade. Det var väldigt mysigt. Min favorit disneyfilm, och det står jag för haha.. Ganska komiskt att vi kollade på den egentligen, men man måste väl bevara barnasinnet lite?

Jag är lycklig! Jag är verkligen det, och det är inget speciellt som hänt. Nej, jag känner mig bara väldigt lycklig. Jag har så mycket saker som jag är glad över och som gör det gott att leva. Självklart finns det en del jobbiga saker också.. Men det gäller att försöka se förbi det och glädjas över det goda man har i livet.. NÅGOT gott finns det allt.. Det är så gott..
Tack alla som gör det ännu bättre att leva..

Idag hade jag det riktigt bra på jobbet.. Vi har förresten fått en kaffemaskin!! Nu behövs det inte kokas 14 kannor kaffe/dag utan räcker med 4-5 stycken hehe.. Det som behövs göra med maskinen är ju bara att fylla på nya saker, hur krångligt är det? Inte alls krångligt..

Leénde............
/R

Kommentarer
Postat av: Emma H

Härligt att du är lycklig. Jag blev oxå glad nu när jag läste ditt inlägg.

Kaffemaskin....lyxigt. Kan man välja olika sorter då typ latte och cappocino?? Skönt att slippa alla kannor med kaffe....jag minns hur det är fast jag inte jobbat på ca 2 månader men det är det tråkigaste med att ha köket var ju allt kaffebryggande.

Kram Emma

2008-12-08 @ 18:30:20
Postat av: Rebecka

Tack Emma! =) det är så roligt att läsa kommentarerna, jag vet inte riktigt hur jag ska svara på dom men kom på att jag kan testa så här =)

ja latte och cappocino och choklad, olika starkt kaffe osv.. jätte kul :) Ja usch och fy kaffekokandet kan nästan stressa sönder en.. man ska hinna allt på samma gång.. + att det kanske blir godare nu ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback