En ny vecka..

Att man fyllt 21 och har flyttat hemifrån hindrar inte ens mamma från att köpa en chokladkalender till en.. haha hon saknar nog att få köpa sånt.. Hon önskar nog egentligen att jag ska vara typ 5 år och bo hemma fortfarande.. men den tiden är förbi, jag tyckte i alla fall att det var gulligt fastän jag är 21 och på tok för gammal för det. Fick även ett kalender ljus av mormor och morfar. Det var sånt man alltid tände hemma hos dom när jag och min syster var små (då bodde vi mycket hemma hos dom). Barndomsminnen väcks till liv igen...
Mamma och jag gick till tygaffären efter att hon slutat jobbet och nu ska hon sy mig min julklapp som jag önskar mig... det kommer nog en bild senare.. jag vill inte avslöja föör mycket ;)
Köpte även gardintyg som jag ska sy någon dag.. hmm blir spännande att se hur det slutar..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback