Det närmar sig

Det finns så mycket jag borde göra, och så mycket jag inte borde göra..
Det är inte ens en vecka kvar till jul. Jag behöver städa och pynta här.. frågan är när ja ska det.. helgen kanske?
Efter jobbet åkte jag till nordfeldts och tog en latte med sandra.. Så länge som jag velat gå och ta en fika.. I början av hösten va vi nog ute 2 gånger i veckan.. sen vet jag inte vad som hände.. Men det är väldigt skönt i alla fall, avslapnande att sitta och prata och titta på folk som går förbi utanför..

Vi hade grötfest idag i det nya personalrummet. Så galet snyggt blev det! Sån interiör skulle jag vilja ha.. möblerna går i svart, grått och bok tror jag det är.. och till det serisa kuddar.. me like alot!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback