Tillbaka till vardagen...

Då var man hemma efter en vecka underbart läger!! Jag är så otroligt trött,men det har vart väldigt värt det! Jag var ledare tillsammans med albin för en grupp tonåringar. Jag kan säga att vi hade den bästa gruppen!! Helt underbart goa tjejer och killar.. Dom kom två på filtvolleybollen, GREAT! Vi hade strålande väder varje dag, endast en förmiddag som var lite mulen men vid lunch sprack det upp igen.. vi badade varje dag, har aldrig badat så mycket tidigare skulle jag tro.. Knuffad blev man från bryggan också ner i plurret, galna tonåringar som bara attackerar haha (ledare också för den delen). Kvällsmötena var grymma, tror att många fick möta Gud.. jag var med och ledde lovsången med alfred och tobias så skönt! Det var en vidrig nattspårning sista natten, jag stod vid första stationen och när alla hade gått gick jag den också (eftersom man skulle säga till ledarna att alla tonåringar gått) jag var asrädd! dödgrävare/halvdöda lik, clowner, psykfall och läskig musik mitt i den kolsvarta skogen det är då inte mysigt kan jag meddela! Nu blir det till att vila upp, är grymt trött.. men hoppas otroligt mycket på att det löser sig så jag kan åka på frizon!! /R 
        
En av mina goa tonåringar                          Alex är

Kommentarer
Postat av: Ebba!

Skit ful bild på mig! :D

2008-08-02 @ 19:52:28
Postat av: Maria Riskaka

du, vi hade den bästa gruppen..inte ni! så det så^^;D

2008-12-12 @ 16:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback