Mysdag!

Vilket väder sol och regn om vartannat.. Väntar just nu på att mamma ska komma, vi ska till maxi och handla.. imorrn blir det bakdag bullar och muffins tänkte jag mig.. måste sysselsätta mig med något.. och ska ju ha lite försenat kalas och det blir lite lätt att bjuda på ju =)

Sandra och jag har vart och fikat på nordfeldts. Så härligt.. jag tycker om att fika, det är mysigt.. vi pratade om våra bekymmer också.. man kan väl säga att vi är mer eller mindre i samma situation..

Väntar på ett samtal från en mack eller vad det är man säger.. dom lovade att ringa idag.. i onsdags när vi åkte till frizon skulle nämligen jag tanka.. jag stoppa i 100 kr, det sa schlurp och så tog automaten pengarna utan att jag fick en en droppe bensin! Fy va arg jag blev.. smart nog kom Emil på att man kan ju ringa och skälla på dom och säga att man vill ha tillbaka pengarna, och mycket riktigt jag skulle få det.. bara det att dom måste ha mitt banknummer.. som dom skulle få idag.. annars måste jag ta och ringa dom imorrn om dom inte ringer idag.. ILLA! jag som inte tycker om att ringa.. prata i telefon går fint så länge jag själv slipper ringa....

/R


Kommentarer
Postat av: Robert

Bulle och muffins vore gott;-)

2008-08-12 @ 00:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback