Jobb och puppies!!

Hjälp vad kul jag har haft det på jobbet idag! vi har skrattat som bare den. Vi har pratat om dialekter också (vår). Den är så himla ful! så sjukt bonnig och jag har bestämt mig för att flytta någon annan stans och lära mig prata lite finare.. man kan ju inte sälja hus och låta knäppt!? "ahmä klart dö schka ha dänna, ahmä dö få kache en femti tuschen" Så kan ja ju inte låta!
Sen fick vi besök på jobbet av Maria, hon hade med sig sina två veckor gamla hundvalpar, och haledulena va söta dom var!! det var som om man hade fått en liten bebis...! valpen jag höll gillade att slickas också kan jag meddela.. kanske trodde han jag var mamma.. haha

Jag kan också här med meddela att JAG SKA TILL FRIZON!! nu är det klart och jag tackar SÅÅÅ mycket!
/R


Kommentarer
Postat av: Emma H

Ledsen att göra dig lite besviken nu men det hjälper inte att flytta ifrån vår bygd för att lära sig prata fint. Vår taskiga dialekt kommer tillbaka lika snabbt som man kommer tebaks eller pratar med nån i telefon som är här ifrån. Jag har provat men det funkar inte.....tyvärr :-(



Kram Emma Husberg

2008-08-04 @ 23:08:38
Postat av: sandy

det blev bra! :)

2008-08-05 @ 00:36:16
Postat av: Ebba!

Men er dialekt är gullig!!!!!!

Så flytta inte ifrån värnesborg för du kan ju inte jag hälsa på "/ (:

2008-08-05 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback