Galen kväll!!

Jag är verkligen så helt sjukt galet trött..! Jag har vart i kyrkan och grattat sandra som fyller 21 idag!! och har hängt med hennes sköna vänner från hennes tid på folkis förra året.. det var as kul! sen kom tobbe, lennart och robert.. då blev det heeelt galet! trött som jag var (och grabbarna också!) blev det ganska mycket konstigt prat och tolkningar detta var dock ganska kul men jag komemr inte komma ihåg vad jag sagt imorrn (som vanligt). Vi spelade flipperspel (ja år 2008). Jag är verkligen helt totalt kass på det men äh, det var ju skoj!  Oj vad vi höll på att skratta.. sen skratta jag så jag grät.. jag kände mig verkligen ostadig pga tröttheten.. robert brotta, eller snarare knuffade lite lätt ner mig i soffan och han tappa balansen eller något och föll över mig jag knuffade ur honom och där landade han på sitt nitbälte.. han fick  tydligen ont men jag bara skrattade.. det var en så kul syn! jag kan ju inte riktigt förklara hur kul det såg ut. men jag skrattade så jag grät i alal fall.. helt galet roligt!
Precis innan robert körde hem oss stod lennart och robert på händer ute på kyrkans parkering.. dom var riktigt duktiga.. Tobbe däremot skulle försöka lära sig hade han fått för sig.. det tog en stund innan han "vågade".. sen provade han.. det gick väl inte sååå bra istället skyllde han på att han skulle göra trick i stället.. öhhhh, dålig bortförklaring hörru! ;)
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback