Energifylld dag!

FIck besök av Olivia Lina och Felicia idag.. har lovat att dom skulle få komma på fika hemma hos mig i nästan ett år.. och idag small det..  och jag vill lova att det var 4 helt galna timmar.. men oh så trevliga.. vi fika och dom höll på att fnissa och höll på att lölja dig mesta deen av tiden.. haha
Sen kom Robert och hämtade upp mig så åkte vi till David och kollade på The Bucketlist den kan jag verkligen rekommendera er att se! väldigt vacker och rolig film.. sen blev det lite zappning.. kollade lite på paradise hotel bland annat.. haha det var då verkligen inte igår!! Robert och jag åkte och plockade upp Tobias och åkte till Mc'donalds och åt lite, skrattade och sa för mycket som man egentligen inte ska säga.. ooops.. men kul var det! Det är farligt när man är trött på det här sättet.. nästan som om man var påverkad, jag tänker mig itne riktigt för vad jag säger..
men nu blir det sängen.. imorrn blir det äventyr med Klara!!
/R

Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHA, robert asså okej beccy! :)

2008-08-19 @ 14:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback