Stockholm och Körslaget

Det var en jobbig morgon.. skorna badade i vattnet när jag gick till bussen.. när ja kom fram upptäckte jag att det inte gick någon buss! Irriterad och stressad ringde jag far min och han hämtade mig. Va på kvinnofrukost med klara och dansade..
12.00 gick tåget mot stockholm.. frusen och trött mötte jag min kära vän Emelie som hade köpt kaffe till mig, uurgulligt! Vi drog till frihamnen för att se körslaget och heja på Team Agnes. Syster min weilade loss och jag började nästan gråta, darrade ett bra tag efter.. såå grym hon är! Tråkigt nog åkte detta underbar vänersborgslag ur! HUR!? det är mänga som ställt sig frågan under kvällens gång..
Tillbaka till emelies boende, vi har bäddat sängen åt mig och ska nu sova för att imorrn gå på gudstjänst....

Godnatt

image14image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback