då bär det av mot rumänien!

Pappa och jag spelade och sjöng i kyrkan idag. Jag tyckte verkligen att det gick kasst! kände mig inte riktigt förberedd eller pepp.. men av vad andra säger så hade det låtit bra.. hehe
Kom precis hem från systers pojkväns kalas.. riktigt skoj! Fick träffa min gamla klasskamrat då också, så roligt att få träffa dig igen! Vi spelade bland annat TP.. Kan ju inte skryta med att jag var grym men vi hade i alla fall väldigt roligt!
Håller på att fixa lite för det sista inför resan. för imorrn bär det av mot Rumänien! Det ska bli spännande! inte var dag man är i utlandet, framför allt inte för att arbeta lite.. om man nu kan kalla det arbete, men slappa ska vi då inte göra! 14.55 lyfter vi...
Ha det så gott i Sverige!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback