tack till livet

Denna veckan har jag verkligen vart glad.. Personer har sagt saker till mig som gjort mig glad, saker som man vill höra.

Vad fin du är
Jag tycker om dig (vare sig det är på vänskapsnivå eller mer)
Du är snäll
Du är Duktig
 
Det finns en himla massa saker som gör mig glad.. det va baraen liiiten del..

Nu har jag legat i sängen och tittat på film sen jag kom hem om man bortser från när jag lagade mat..
det vill säga ungefär 5 timmar.. snacka om att inte ha något att göra.. fast duu va skönt!
Ibland behövs det sånna kvällar.. känner att jag har kunnat lagt mig för att sova redan vid 6 men hur kul är det på en skala.. så det blir nog strax kudden för min del.

Lång helg.. skönt.. då kanske man kan hinna med något imorrn.. typ tvätta!? skulle lugnt behövas..
ska till vårdcentralen oxå.. men sen kommer ju det där med helg igen.. jag har ingen lust att sitta hemma själv en fredag kväll eller lördagkväll.. kanske en av kvällarna men inte båda.. äsch man får väl se vart allt tar vägen..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback