lycklig

Jag och Anna var på överby idag och skulle shoppa.. som vanligt när man har pengar så hittar man inget.. och hittar man är det way to expensive.. men till slut hittade jag faktiskt.. och jag är så himla lycklig.. två av grejerna har ja tittat på tidigare.. men vart sådär noga med det.. sen provade jag det och fell in love! helt galet jag lever fortfarande på det haha. glaaad!

ska snart ta mina ben och pallra iväg till Tobias som fyllt 20. ska bli en trevlig kväll.. få se om det händer något mer.. det kan man ju aaaaaldirg veta.. ;) haha
nepp nu är det till att fixa i ordning sig..=)

love

Kommentarer
Postat av: kristin

hur gick det med klänningarna du beställde från internet? :)

2007-04-07 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback