feel

jag kom precis hem från mamma, pappa och syster.. va där en liten sväng.. träffar dom inte mycket längre..

sitter nu och lyssnar på skön avslappnande musik och funderar lite.. två av mina vänner har förlovat sig och jag vet inte men det skulle sägert kunna bli fler av mina vänner som säkert gör det inom ett halv år eller något.. Blev så himla glad! Det var verklinge jätteroligt att höra! Men jag börjar känna lite smått panik faktiskt.. det behöver inte gå snabbt.. men jag skulle åtminstonne vilja ha någon.. I know who.. men det kommer väl aldrig bli något.. men vem vet, jag har i alla fall lite hopp kvar..

Maria och jag pratade lite om relationer idag, hon försökte ge mig råd jag skulle i alla fall inte bjuda någon kille på bläckfisk i vinegret, OJ va vi skrattade... fast Håkans råd va värst honom ska man minsann inte be om råd haha.. eller jag bad aldrig om råd fick det på köpet haha

har haft en riktigt skön dag idag också.. jag trivs så himla bra!

love

Kommentarer
Postat av: kristin, din vikarie

vem har förlovat sig?!!! nyfiken i en strut kristin

2007-03-22 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback