Shit vilken uppmuntran!

Idag fick jag ett mail från en kille från England som jag typ inte har pratat något med.
Han börjar med att säga att han vill att jag ska veta att jag är en underbar tjej har jätte fint hår och ett underbart leende.. han jämförde med blommor och jag vet itne vad. Det lät nästan som vi var ett par elelr något. Jag bara gapade när jag läste. Vilket smicker! Vilka komplimanger.. Jag tyckte det lät lite konstigt men alltså vad glad jag blev. Inte så ofta man får höra så.. Det var långt oxå inte bara några ord. Ja jag vet itne vad jag ska säga.. haha konstigt för ja har typ aldrig pratat med honom men va snällt..
en väldig uppmuntran =)

så tack!

Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul, komplimanger e ju aldrig fel =)

Postat av: eliza

trevligt=)

2007-02-21 @ 16:31:49
URL: http://eliza.blogg.se
Postat av: annak

MEN FÖR HELVETE BECKY,
han är ju mysko!!!

(men du är underbar

2007-02-28 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback