Oh what a day

Har haft det helt underbart den senaste veckan.. under påsk var det "reclaim the påsk" i vargön.. en satsning från salem i vargön, pingst å mission i vänersborg.. var en klockren happening.. jag var förkyld och skulle sjunga men det gick bara fint ändå.. va gött hes men äsch bara å köra på =D haha Ville Bara tacka dig Tomas för det du sa till mig, snacka om att det satte sig rakt in i hjärtat.. svårt att höra på sätt och vis.. vill egentlinge inte va medveten om det men tack ändå. Det var nog väldigt nödvändigt..

Igår och idag har syster var här. Igår åt vi på kina restaurang och kollade på beck - den svaga länken. sjukt kul och en riktigt bra film. älskar Gunvald haha :D han är underbar!
Idag har vi vart och fikat på nordfeldts och va så köpte vi skor.. LYCKA! haha dom ska jag ha imorrn ;)
min luveli det har vart kul =) blev lite tomt nu faktiskt.. vi ses snart igen som tur är =) hoppas jag..

ska snart på "hudvårdsparty" eller liknande till Emelie, kul bara gå runt hörnet typ så är man där hehe..
hade gärna velat ta den där promenaden men men kan inte alltid få eller göra allt man vill.. =p

"Happy Ending" - Mika

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback