Sjukling och goda minnen

Efter att ha vart bota i två veckor är och jobb i princip hela tiden och sena nätter är det kanske itne så konstigt att man blir sjuk. Inge vidare att bli det nu. Men vad kan man göra åt det? det är itne jag som bestämmer det.

Läger
Träffa mina kära vänner från göteborg är så kul! Älskar att umgås med dom. jobbigt bara att när man kommer tillbaka till "verkligheten" är man väldigt dålig på att hälsa på osv. jag är sugen på att flytta till götet kan ja ju säga! umgås med de små tonåringarna är oxå något som jag tycker om, att vara til lhjälp osv. anordna aktiviteter för att andra sk akunna ha kul. jag hade ju kul jag med! nattspårning.. vi ägde dom simon! haha
lägret tog slut aldeles för fort om jag får säga va jag tycker. hade gärna velat att det skulle håll apå någon/några dagar till.
 men sen var det dags för ett nytt läger. jag fick stå i Köket! det var oxå riktigt kul.. ingen mästerkock direkt men det gick bra ändå =) När man är ensam tjej med tre killar i köket blir det en del snack om man säger så. "Rebecka gör det, du har kortare fötter och kommer närmare spisen/disken" m.m. men vi hade askul! spexade med getingarna (dom var farliga)
Sen bar det av mot Frizon! vilken underbar festival! lite jobb var det där med.. bära bänkar och sitta vid hinderbanan någon timme om dagen.. men oj va kul vi hade! Blindeside va ju klart bäst på scen och Sarah Kelly helt sjukt grym röst! mysiga Sion där man satt och fikade utanför eller innanför.. DjOttisch som är klart grymmaste Dj:n.
älskar älskar älskar mina kära vänner!  Jag ska bli bättre jag lovar!

nu sitter man här efter två underbart roliga veckor som man bara har fått tillbringa med sina vänner.. Sjuk.. sis och sandy åker till göteborg idag.. jag vet en till som vill åka med! men jag får ta det någon annan dag.
Nu ska jag koncentrera mig på att bli frisk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback